2014. július 8., kedd

~. Díj .~

~.Díj.~
Ma megkaptam ÉLETEM legeslegelső díját!
 Még egyszer nagyon szépen köszönöm Neked Nikol!

Szabályok:
-Köszönd meg a díjat akitől kaptad!
-Írj 10 dolgot magadról!
-Válaszolj 10 kérdésre!
-Írj 10 kérdést!
-Add tovább 10 embernek!

10 dolog rólam:
-Jelenleg a kedvenc számom a PCD-Buttons ft. Snoop Doog . (Tudom régi de akkor is :D)
-Imádom a kéket, de nincs sok olyan ruhám ;)
-Szemüveges vagyok, de lehet hogy nem sokáig :)
-Most jelenleg napközis táborba járok :D
-Imádok smile-kat írni =D
-Rengetek játékon játszok/játszottam. Pl.:Minecraft :D
-Most kezdtem el nemrég írni az 5. részt.
-Az igazi nevem Bogi ^^
-Nem tudom honnan jött a Blaire P. elnevezés. (Ami ugyan Yo_Yo volt régebben :D)
-Nem tudok 10 dolgot írni magamról c:

10 kérdés/10 válasz:
1. Milyen telód van?
-Huawei Ascend Y300-som van :) Nem nagyon ,,HŰŰDESZUPER" de elmegy :D
2. Kedvenc film?
-Demóna/Maleficent :3 
3. Nézel valami sorozatot?
-Jelenleg nem :) De változó :D
4. Jégkrém vagy fagyi?
-Fagyii :D
5. Coca vagy pepsi?
- Nem tudok dönteni, de ha kell akkor pepsi =D
 6. Szeretsz olvasni?
- Szeretek? Imádok :) FF-től a könyvekig. Kivéve a kötelezők xd
7. Mit olvastál legutóbb?
- Hm.. asszem a Hűvösvölgyi Suli 1.-et c:
8. Mi a véleményed róla?
- Imádom :) Pont az Én korosztályomnak való :)
9. Kedvenc könyv?
-SzJG összes része :)  SzJGer vagyok :D
10. Mit tervezel a nyárra?
- Nyaralni menni (Siófok vigyázz mert jövöök :D) , strandolgatni, táborozni (most is ott vagyok xd) , haverokkal lógni :)

10 kérdés tőlem nektek:
-Milyen érzés írónak lenni?
-Miért kezdtél el írni?
-Ki/Kik a kedvenc előadód/bandád?
-Örülnél ha eljutnál a koncertjére/koncertjükre?
-Ha nem miért? Ha igen akkor kit vinnél magaddal?
-Ki a legjobb barátnőd? Ha nincs akkor a legjobb haverod?
-Mi a kedvenc számod címe?
-Miért szereted?
-Ismered az Én blogomat?
-Mit tennél ha elválnának a szüleid? Ha elváltak akkor melyiknél élsz?

10 emberke(:D):
Blaire P. ♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése